2021. GDPR Hivatalos évzáró szakmai konferencia a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság és neves szakértők előadásában

2021. GDPR Hivatalos évzáró szakmai konferencia  a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság és neves szakértők előadásában
Időpont

2021. 12. 02 – 03. csütörtök - péntek 10.00 – 14.00

Helyszín

Ensana Thermál Hotel Margitsziget****Margitsziget, 1007 Budapest, Magyarország

Ajánló
Az adatvedelmi.hu 2 napos országos évzáró konferenciát szervez.
 
Két napos konferenciasorozatunkon a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elnöke értékeli a 2021-es évet, és elmondja a Hatóság tapasztalatait, továbbá gyakorló neves szakértők fejtik ki  a 2021-es év legaktuálisabb adatvédelmi témaköreit, annak gyakorlati oldalát, tipikus, jogeseteit, továbbá értékes válaszokat kívánnak adni a résztvevői kérdéseire.
 
Jelentkezzen és búcsúztassunk az adatvédelmet szakmai környezetben!


Előadók

Dr. Péterfalvi Attila  – elnök Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

Dr. Szabó Levente – osztályvezető, Adatvédelmi Osztály, Igazságügyi Minisztérium (IM)

Dr. Bényi Orsolya – Jogi osztályvezető, Telenor Magyarország Zrt., Vállalatirányítási Jogi Osztály

Dr. Kormány-Krivács Zita LL.M – adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, adatvédelmi tisztviselő, Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, Főjegyzői Iroda

Dr. Csekő Katalin – adatvédelmi tisztviselő – Auchan Magyarország Kft. , főtitkár – Magyar Adatvédelmi Tudatosságért Társaság Egyesülete (MADAT)

Dr. Simon Ádám –  ügyvéd, Siegler Bird & Bird Ügyvédi Iroda


Tematika

2021.12.02. csütörtök

09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)

10:00-11:00 Dr. Péterfalvi Attila - Elnök - Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 

témakör: A NAIH tevékenysége, a 2021-es év tapasztalatai.

11:00-12:00 Dr. Szabó Levente

témakör: 2021 jogalkotói környezet - A pandémiás helyzet közjogi és adatvédelmi vetületei a hazai jogalkotás tükrében

  • a különleges jogrenddel összefüggő jogi környezet – a veszélyhelyzeti jogalkotás – bemutatása
  • a pandémiás helyzetben született jogszabályok áttekintése, különös figyelemmel az adatvédelmi kérdésekre
  • a pandémiás helyzettel összefüggő adatkezelések, illetve joggyakorlat

12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet

13:00-14:00 Dr. Bényi Orsolya

témakör: Adatvédelmi újdonságok 2021-ben, a Schrems II. ítélet után

  • Új szabályok az EU-n kívüli adattovábbításokra
  • Harmadik országok vizsgálata, eredmények dokumentálása
  • Alkalmazható garanciák

——————————————————————————————————————–

2021.12. 03. péntek

09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)

10:00-11:00 Dr. Kormány-Krivács Zita

témakör: Az adatvédelem szervezetrendszere a közszférában – Az adatvédelmi tisztviselő és ami mögötte van - adatvédelmi szervezeti struktúra - koordinátorok feladatai, mint az adatvédelmi tisztviselő segítői a szervezeti egységek szintjén 

  • Az adatvédelem szervezetrendszere egy olyan egység, amelynek elemei, tagjai gondoskodnak az adatvédelemre vonatkozó szabályok szervezeten belüli érvényesüléséről, valamint az adatvédelem munkafolyamatokhoz kapcsolódó rendszerszintű javítására törekednek.
  • Az adatvédelmi tisztviselő a megfelelés mozgatórugója, azonban egy nagy szervezetnél nem tud mindenhol jelen lenni, ezért szükséges munkájának szervezeti egységek szintén történő támogatása.
  • Kik azok az adatvédelmi koordinátorok?
  • Hogyan támogatják az adatvédelmi tisztviselő munkáját? 

11:00-12:00 Dr. Csekő Katalin

témakör: Adatfeldolgozói szerződések, közös adatkezelői megállapodások

  • Mire kell figyelni a többszereplős adatkezelési folyamatokban az egyes szereplők státuszának meghatározásakor?
  • Hogyan érdemes adatfeldolgozói szerződést/közös adatkezelési megállapodást kötnünk, hogy ne csak sablonokat töltögessünk?
  • Mi az, amire nem ad egzakt választ a GDPR-on és a 7/2020-as EDPB iránymutatás, avagy problémák a gyakorlatban

12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet

13:00-14:00 Dr. Simon Ádám

témakör: Az online adatgyűjtés adatvédelmi kockázatai

Az IAB Europe és a PwC közös beszámolója szerint az online adatgyűjtéshez kapcsolódó marketing tevékenységekből származó árbevétel tavaly az Európai Unióban meghaladta a 69 milliárd eurót. A piaci szereplők rendkívül változatos és sokszor bonyolult eszközöket és struktúrákat alkalmaznak az online térben a reklámok célba juttatására. Ezeknek az eszközöknek az adatvédelmi jogszabályokkal való összehangolása rendkívül sok kihívás elé állítja az online reklámozási értéklánc minden szereplőjét. Előadásom ezekről az adatvédelmi kihívásokról és kockázatokról szól a magyar piaci tapasztalatok alapján, egy kis nemzetközi kitekintéssel.

  • A digitális marketingtevékenységek adatvédelmi kihívásai
  • A sütik szabályozása, adatvédelmi hatóságok ajánlásai a sütik szabályozásáról, legújabb trendek
  • A globális szolgáltatók szerepe
  • Külföldi adattovábbítások kihívásai
  • A GDPR-on kívüli új jogforrások szerepe: például: California Consumer Privacy Act, az Egyesült Királyság várható adatvédelmi reformja stb.

 

Részvételi díj

Teljes ár:  65 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő /2 nap

Kedvezményes ár:  58 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő /  2 nap (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2021.11. 29 -ig történő befizetés esetén)

Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 54 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő  / 2 nap

A részvételi díj magában foglalja:

– konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában

– mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás (sós sütemény, kávé, tea, üdítő) : 09.30-10.00. kávé, üdítő, ásványvíz, sós sütemény

– mindkét nap az ebédszünetben: kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)

 


Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.



Prevenciós intézkedések:

Nekünk az Önök és az Előadóink, Kollégáink egészsége a legfontosabb, így mi továbbra is a kötelező korlátozásokon kívül, az ajánlott prevenciós intézkedéseket is maximálisan előtérbe helyezzük:

Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a vírushelyzetre és annak megelőzésére tekintettel a rendezvényünket egy 254m2-es teremben tartjuk, ahol a résztvevők számát korlátozzuk, és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését. A részvétel védettségi igazolvány meglétéhez kötött!

 

 

Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:

Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites

Helyszín megközelítése autóval:

A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.

A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába

Parkolási rend:

A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 400.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége  a sorompónál történő fizetés esetén 525.-Ft/szgk/óra.  A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.

Helyszín megközelítése metróval,busszal:

A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.

Metróval:

M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

 

COVID-19 INTÉZKEDÉSI TERV

 
 
Cégünk számára fontos a konferenciák résztvevőinek egészsége és biztonsága. Célunk, hogy vírusmentes környezetet biztosítsunk, melyeket a következő biztonsági  intézkedésekkel kívánunk biztosítani:
 
  • Rendezvényünk helyszínéül négy/ötcsillagos szállodát választunk, hogy fokozottan figyeljünk a higiéniára és a tisztaságra.
  • Cégünk és a szálloda elegendő számban és mennyiségben biztosítja vírusölő hatású (virucid) kézfertőtlenítő szereket a rendezvény teljes ideje alatt.
  • Cégünk igény esetén egyszer használatos maszkokat biztosít a résztvevők számára a konferencia teljes idején.
  • A maszk viselése a teremben az előadások ideje alatt NEM kötelező, továbbá a reggeli kávészünetben és az étteremben értelemszerűen az étkezés miatt nem kötelező.
  • Regisztráció előtt és a konferencia teljes időtartama alatt több alkalommal mindenkinek lehetséges és ajánlott a kézfertőtlenítő használata, melyet cégünk és a szálloda több ponton biztosít.
  • A rendezvényhelyszín fokozott figyelmet fordít a mosdók fertőtlenítésére.
  • A konferencia szüneteiben a rendezvényterem berendezési tárgyainak (székek, asztalok) fertőtlenítése biztosított.
  • A közösségi terek gyakran érintett felületeinek virucid fertőtlenítése folyamatos.
  • Rendezvényeinken csak teljesen egészséges személyek vehetnek részt.
  • Konferencia terem 396 m2, melynek teljes befogadóképessége 150 fő, de jelen helyzetben csak maximum 90 fő résztvevőt regisztrálunk, így biztosítva a biztonságos távolságot.
  • A konferencia ideje alatt automatikus szellőzőberendezés üzemel, a szünetekben pedig a konferenciatermet kiszellőztetik.
  • A szóbeli üdvözlési formák mellett a kézfogás mellőzése javasolt.

 

Kérünk minden résztvevőt a fenti irányelvek betartására, mely kötelező és egyben közös érdek. Köszönjük!

 

Amennyiben a kormányintézkedések hatására a rendezvény személyes megtartására nem lesz lehetőség, akkor konferenciánk online (élő adás, tv stúdióból) kerül megtartásra, melyet Ön élőben otthonából követhet, és kérdezhet, de természetesen a  jelentkező erről időben értesítést kap, és ez esetben eldöntheti, hogy megerősíti vagy visszavonja jelentkezését. Ez esetben a rendezvényre elutalt részvételi díjat 100%-ban 48 órán belül visszautaljuk.

Amennyiben a kormányintézkedések nem érintik a  konferencia megtartását, úgy abban az esetben, (alapeset)  konferenciát megelőző 3. munkanapig lesz lehetősége a lemondásra.


Az eseményre való jelentkezéshez kattintson ide: (esemény leírása után, legörgetve)

Online jelentkezési oldal

 

Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható (lap alján) : ÁSZF

Esemény részletei

Esemény kezdete 2021-12-02 10:00
Esemény vége 2021-12-03 14:00
Helyszín
Thermál Hotel Margitsziget****
1007 Budapest, Margitsziget
Thermál Hotel Margitsziget****

Helyszín térkép

Már nem fogadunk el a regisztrációt az eseményre