EKR - Mi is változik valójában? Megvitatjuk - Gyakorló szakértők előadása és kerekasztal beszélgetés négy szakavatott közbeszerző kolléga részvételével

EKR - Mi is változik valójában? Megvitatjuk - Gyakorló szakértők előadása és kerekasztal beszélgetés négy szakavatott közbeszerző kolléga részvételével

Időpont:

2019. 04. 17-18. szerda- csütörtök 10.00 - 14.00

Helyszín, megközelítés, parkolás

Danubius Hotel Aréna****1148 Budapest, Ifjúság útja 1-3.

Térkép, közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:

https://www.danubiushotels.com/hu/szallodak-budapest/danubius-hotel-arena/terkep-es-kozlekedes

Helyszín megközelítése autóval: Hungária körút, Kerepesi út, Stefánia út, Dózsa György út felől.

Parkolási rend:

Közvetlenül a szálloda előtt lehetséges, de előre sajnos nem foglalható, helyhiányában a  szálloda mellett (50 méter) található 1200 férőhelyes Papp László Aréna parkolóházban:

 

  • P+R területen (második sorompó után) hétfő-péntek: (05:00-19:00) 350 Ft/nap
  • Nem P+R területen (első sorompó után):  250,-Ft/óra, de max. 2.000 Ft/nap
Helyszín megközelítése metróval, busszal: M2-es metró,1-es villamos, 77-es és 75-ös trolibusz, 130-as és 95-ös autóbusz – Puskás Ferenc Stadion megállóig

Előadók

  • Dr. Tátrai Tünde - Budapest Corvinus Egyetem, közbeszerzési szakértő, egyetemi docens, Európai Bizottság szakértője
  • Dr. Hubai Ágnes - felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó, Hubai Ügyvédi Iroda, Közbeszerzési Tanácsadók Országos Szövetsége (KÖSZ), Elnök
  • Dr. Polgár Adrienn - felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó, Tender-Co Kft., Közbeszerzési Tanácsadók Országos Szövetsége (KÖSZ), Elnökhelyettes
  • Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella - közbeszerzési és európai jogi szakjogász, ügyvéd

Az elektronikus közbeszerzés kerekasztal beszélgetés témavezetője, a nap moderátora: Dr. Tátrai Tünde

Ajánló

Az Enkonferenciam.hu 2 napos országos közbeszerzési szakmai találkozót szervez.

Célunk a hatályos közbeszerzési törvény és a kapcsolódó végrehajtási rendeletek április elsején hatályba lépő módosításainak és gyakorlati tapasztalatoknak az ismertetése, gyakorlati hasznos tudnivalók átadása a hallgatóság részére, aktuális jogesetek, példák bemutatásán keresztül.

Első napon a három szakavatott kolléga fogja az elektronikus közbeszerzési törvény változásának elméleti hátterét gyakorlati síkon bemutatni, majd második nap Dr. Tátrai Tünde vezénylésével és a három előadó közreműködésével megvitatásra kerülnek az előzetesen érkezett és az élőben feltett kérdések.

Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a minőségi oktatás megtartásához és az interaktivitás hatékonysága érdekében a résztvevők számát korlátozzuk, és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését.

Tematika

1. NAP - 2019. 04.17.

09:30 - 10:00: Regisztráció

A közbeszerzési törvény és a kapcsolódó végrehajtási rendeletek április elsején hatályba lépő módosításainak és gyakorlati tapasztalatoknak az ismertetése:


10.00 - 11.00  Ajánlatkérőkre vonatkozóan -  Dr. Hubai Ágnes

11.00 - 12.00 Ajánlattevőkre vonatkozóan -  Dr. Polgár Adrienn

12.00 - 13.00 Ebédszünet

13.00 - 14.00 A nemzeti eljárásrendre és a szerződések teljesítésére, ellenőrzésére, illetve a jogorvoslatra vonatkozóan - Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella

 

2. NAP - 2019. 04.18. Kerekasztal beszélgetés - Témavezető moderátor: Dr. Tátrai Tünde

Résztvevő válaszolók: Dr.Hubai Ágnes, Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella, Dr.Polgár Adrienn

09:30 - 10:00: Regisztráció

10.00 - 11.30 Kerekasztal beszélgetés első része

11.30 - 12.30 Ebédszünet

12.30 - 14.00 Kerekasztal beszélgetés második része

TÉMAKÖRÖK: az érkezett kérdések megvitatásán felül

  • A hazai és nemzetközi jogorvoslati példák mellett szó esik a bírálat szakasza egyszerűsítésének lehetőségeiről.
  • Az elektronikus közbeszerzés kapcsán a Dinamikus Beszerzési Rendszer vs. keretmegállapodásos eljárás összehasonlításáról, az elektronikus közbeszerzés hazai gyakorlati tapasztalatairól (templatek alkalmazása, EEKD).
  • Az új központi beszerző szervezetek új szabályozása, valamint az időközben változó kormányrendeletek tartalmi összefüggései is a második nap témáját képezik.

 Részvételi díj a 2 napra vonatkozóan

Teljes ár:  65 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő / 2 nap

Kedvezményes ár: 60 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő / 2 nap (2019.04.12-ig történő jelentkezés és  konferencia időpontjáig történő befizetés esetén)

Csoportos ár: egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 55 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 2 nap

Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás. Ez fentiek értelmében teljes ár (1-2 fő), illetve csoportos ár (3 vagy afeletti fő) esetében vehető igénybe.

A részvételi díj magába foglalja:

  •  konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában
  •  regisztráció ideje alatt: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, limonádé, édes – sós meleg töltött aprósütemény
  • ebédszünetben: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, limonádé és szendvics bagett, salátabár, szeletelt gyümölcsök

Jelentkezési lap letöltése pdfben

Online regisztrációs űrlap közvetlenül az előadók fényképei alatt található vagy kattintson ide:

Online jelentkezési oldal

Esemény részletei

Esemény kezdete 2019-04-17 10:00
Esemény vége 2019-04-18 14:00
Helyszín
Danubius Hotel Aréna****
Budapest, Ifjúság útja 1-3.
Danubius Hotel Aréna****

Helyszín térkép

Előadók

Dr. Tátrai Tünde

témavezető, a nap moderátora

Dr. Hubai Ágnes

Dr. Polgár Adrienn

Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella

Már nem fogadunk el a regisztrációt az eseményre