2021. KBT. - Hivatalos évértékelő szakmai konferencia a Miniszterelnökség, Döntőbizottság és neves szakértők előadásában

2021. KBT. - Hivatalos évértékelő szakmai konferencia a Miniszterelnökség, Döntőbizottság és neves szakértők előadásában

 

Időpont: 2021. 12. 09 – 10. csütörtök – péntek 10.00 – 14.00

Helyszín: Ensana Thermál Hotel Margitsziget****

 

Ajánló

A kbtabc.hu 2 napos országos évzáró konferenciát szervez.

Két napos szakmai konferencián a közbeszerzési felügyeletért felelős helyettes Államtitkár Asszony a 2021-2027-es időszakot érintő közbeszerzéseket veszi górcső alá, majd a Döntőbizottság Elnöke és Elnökhelyettese előadásában hallhatjuk a bíróságok aktuális eseteit és az egyes ágazati jogszabályok kapcsolódó pontjait.

A konferencián továbbá gyakorló neves szakértők fejtik ki  a 2021-es év legaktuálisabb közbeszerzési témaköreit, annak gyakorlati oldalát, tipikus, jogeseteit, továbbá értékes válaszokat kívánnak adni a résztvevői kérdéseire.

Jelentkezzen és búcsúztassunk a közbeszerzést szakmai környezetben!

 
Előadók
  • Dr. Kretter Diána –  közbeszerzési felügyeletért felelős helyettes államtitkár, Miniszterelnökség
  • Dr. Puskás Sándor – Elnök – Közbeszerzési Döntőbizottság – Közbeszerzési Hatóság
  • Dr. Virágh Norbert –  Elnökhelyettes – Közbeszerzési Döntőbizottság – Közbeszerzési Hatóság
  • Dr. Tátrai Tünde – közbeszerzési szakértő, egyetemi tanár, Budapest Corvinus Egyetem, Európai Bizottság szakértője
  • Dr. Várhomoki-Molnár Márta PhD –  főosztályvezető, Közbeszerzési Szabályozási Főosztály, Miniszterelnökség
  • Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella – közbeszerzési szakértő, közbeszerzési és európai jogi szakjogász,  a Wolters Kluwer Kft. KJO, közbeszerzési szakfolyóiratának szerkesztőbizottsági tagja
  • Támis Norbert – jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó és oktató, Target Consulting Tanácsadó Iroda ügyvezető
 
Tematika

2021.12.09. csütörtök

09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)

10.00-11.00 Dr. Kretter Diána –  közbeszerzési felügyeletért felelős helyettes államtitkár, Miniszterelnökség

Témakör: A közbeszerzési ellenőrzés újdonságai: felkészülés 2021-2027-re

11.00-11.45 Dr. Puskás Sándor – Elnök – Közbeszerzési Döntőbizottság – Közbeszerzési Hatóság

Témakör: Közbeszerzési Döntőbizottság és a bíróságok aktuális döntései

11.45-12:45 svédasztalos ebéd és kávészünet

12.45-13.30 Dr. Virágh Norbert – Elnökhelyettes – Közbeszerzési Döntőbizottság – Közbeszerzési Hatóság

Témakör: A Kbt. és egyes ágazati jogszabályok kapcsolódási pontjai

  • a közbeszerzési és a munkajogi szabályozás egymással összefüggő kérdései;
  • a közbeszerzési törvény és a vagyonvédelmi törvény, illetve végrehajtási rendeleteinek egymáshoz való viszonya;
  • a közbeszerzési törvény és az építésügyi jogszabályok közötti kapcsolatrendszer.

13:30-14:30 Dr. Tátrai Tünde

 Témakör: TOP 10 EUB és hazai jogesetek



2021.12.10. péntek

09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)

10:00-11:00 Dr. Várhomoki-Molnár Márta

Témakör: Aktualitások a zöld közbeszerzés területén

11:00-12:00 Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella

Témakör: 2021. TOP témái  a hazai joggyakorlatban:

  • a formai és tartalmi előírások elhatárolásának nehézségei a hiánypótlás és az érvényesség szempontjából
  • az aránytalanul alacsony árra vonatkozó indokoláskérés és -adás buktatói – a megfelelő indokoláskérés, és indokolásadás kritikus kérdései, figyelemmel az esetleges alvállalkozói bevonásra is
  • a szakemberek kezelése a közbeszerzési eljárásokban – az alkalmasság, értékelés és a szerződés teljesítésének összefüggései
  • iratbetekintés – egyes kérdések előzetes vitarendezés és a jogorvoslat kapcsán

12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet

13:00-14:00 Támis Norbert 

Témakör: Építési közbeszerzések – változások és joggyakorlat 2021-ben

  • a 322/2015. Korm. rendelet lényeges módosulásai (kifizetési szabályok)
  • a Kbt. 115. § szerinti eljárásokban alkalmazott jó és rossz gyakorlatok
  • Érdekes és fontos jogorvoslati döntések bemutatása, értelmezése:
  • szerződésmódosítási esetek a gyakorlatból (főként az előre nem láthatóságra hivatkozva)
  • .xls és/vagy .pdf (avagy mi legyen a költségvetés formátuma)
  • árazott költségvetés hiánypótlása
  • nullás tételek kezelése

 

Részvételi díj
  • Teljes ár: bruttó 65 000 Ft (adómentes)  / résztvevő /2 nap

  • Kedvezményes ár:  bruttó 58 000 Ft (adómentes)   /résztvevő /  2 nap (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2021.12.03 -ig történő befizetés esetén)

  • Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén bruttó 54 000 Ft (adómentes)  /résztvevő  / 2 nap


A részvételi díj magában foglalja:
  • konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában

  • mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás: 09.30-10.00 kávé, üdítő, ásványvíz, sós sütemény

  • mindkét nap az ebédszünetben: kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)

 

Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.

 

Prevenciós intézkedések

Nekünk az Önök és az Előadóink, Kollégáink egészsége a legfontosabb, így mi továbbra is a kötelező korlátozásokon kívül, az ajánlott prevenciós intézkedéseket is maximálisan előtérbe helyezzük:

Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a vírushelyzetre és annak megelőzésére tekintettel a rendezvényünket egy 369 m2-es teremben tartjuk, amely befogadóképessége 150 fő, de jelen helyzetben  a résztvevők számát 90 főben korlátozzuk , és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését.

A részvétel védettségi igazolvány meglétéhez kötött!

 

Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:

Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites

Helyszín megközelítése autóval:

A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába

Parkolási rend:

A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 400.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége  a sorompónál történő fizetés esetén 525.-Ft/szgk/óra.  A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.

Helyszín megközelítése metróval,busszal:

A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.
Metróval:M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

 

COVID-19 intézkedési terv

Cégünk számára fontos a konferenciák résztvevőinek egészsége és biztonsága. Célunk, hogy vírusmentes környezetet biztosítsunk, melyeket a következő biztonsági  intézkedésekkel kívánunk biztosítani:

  • Rendezvényünk helyszínéül négy/ötcsillagos szállodát választunk, hogy fokozottan figyeljünk a higiéniára és a tisztaságra.
  • Cégünk és a szálloda elegendő számban és mennyiségben biztosítja vírusölő hatású (virucid) kézfertőtlenítő szereket a rendezvény teljes ideje alatt.
  • Cégünk igény esetén egyszer használatos maszkokat biztosít a résztvevők számára a konferencia teljes idején.
  • A maszk viselése a teremben az előadások ideje alatt NEM kötelező, továbbá a reggeli kávészünetben és az étteremben értelemszerűen az étkezés miatt nem kötelező.
  • Regisztráció előtt és a konferencia teljes időtartama alatt több alkalommal mindenkinek lehetséges és ajánlott a kézfertőtlenítő használata, melyet cégünk és a szálloda több ponton biztosít.
  • A rendezvényhelyszín fokozott figyelmet fordít a mosdók fertőtlenítésére.
  • A konferencia szüneteiben a rendezvényterem berendezési tárgyainak (székek, asztalok) fertőtlenítése biztosított.
  • A közösségi terek gyakran érintett felületeinek virucid fertőtlenítése folyamatos.
  • Rendezvényeinken csak teljesen egészséges személyek vehetnek részt.
  • Konferencia terem 396 m2, melynek teljes befogadóképessége 150 fő, de jelen helyzetben csak maximum 90 fő résztvevőt regisztrálunk, így biztosítva a biztonságos távolságot.
  • A konferencia ideje alatt automatikus szellőzőberendezés üzemel, a szünetekben pedig a konferenciatermet kiszellőztetik.
  • A szóbeli üdvözlési formák mellett a kézfogás mellőzése javasolt.

 

Kérünk minden résztvevőt a fenti irányelvek betartására, mely kötelező és egyben közös érdek. Köszönjük!

 

Amennyiben a kormányintézkedések hatására a rendezvény személyes megtartására nem lesz lehetőség, akkor konferenciánk online (élő adás, tv stúdióból) kerül megtartásra, melyet Ön élőben otthonából követhet, és kérdezhet, de természetesen a  jelentkező erről időben értesítést kap, és ez esetben eldöntheti, hogy megerősíti vagy visszavonja jelentkezését. Ez esetben a rendezvényre elutalt részvételi díjat 100%-ban 48 órán belül visszautaljuk.

Amennyiben a kormányintézkedések nem érintik a  konferencia megtartását, úgy abban az esetben, (alapeset)  konferenciát megelőző 3. munkanapig lesz lehetősége a lemondásra

 

Az eseményre való jelentkezéshez kattintson ide: (esemény leírása után, legörgetve)

Online jelentkezési oldal

 

Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható (lap alján): ÁSZF

Esemény részletei

Esemény kezdete 2021-12-09 10:00
Esemény vége 2021-12-10 14:00
Már nem fogadunk el a regisztrációt az eseményre