Aktuális konferenciák

2025. Kbt. évzáró konferencia és szakmai beszélgetés – jogalkotási aktualitások és ajánlatkérői, ajánlattevői oldal 2025. év legmeghatározóbb közbeszerzési kérdései

 Időpont: 2025. december 03 - 04 szerda - csütörtök 10:00 – 14:00

Helyszín: Ensana Thermál Hotel Margitsziget**** Budapest

I. Ajánló

Az enkonferenciam.hu 2 napos országos szakmai évzáró konferenciát szervez, melynek célja, hogy a gyakorlatban ismertesse a közbeszerzési piac 2025. évének aktuális témáit, kiemelkedően fontos jogeseteit, nagy horderejű ügyeit. 
 
Második napon interaktív kérdezz - felelek kerekasztal-beszélgetés formájában került megvitatásra néhány izgalmas, sok vitát kiváltó kérdés, melyre ismert szakértők, jogalkotó, kutató keresik a választ. A beszélgetés során lesz idő válaszolni a helyben feltett kérdésekre, és a korábbiakban beérkezett témafelvetések elemzésére is. 
 

II. Előadók

2025.12. 03. szerda:

  • Dr. Kéri Zoltán – főosztályvezető, Közbeszerzési Felügyeletért Felelős Helyettes Államtitkárság, Közbeszerzési Szakmai Koordinációs Főosztály
  • Dr. Paróczai BernadettDebrecen Megyei Jogú Város Önkormányzatának közbeszerzésekért felelős vezetője, állami közbeszerzési szaktanácsadó
  • Dr. Előházi Zsófia – jogász-közgazdász, felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó
 

2025.12. 04. csütörtök:

A beszélgetés moderátora: Dr. Tátrai Tünde - egyetemi tanár, közbeszerzési menedzserképzés vezetője, Budapesti Corvinus Egyetem

 

Beszélgetőpartnerek:

  • Dr. Várhomoki - Molnár Márta – főosztályvezető, Közbeszerzési Szabályozási Főosztály, Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium, Nemzeti Fejlesztési Központ
  • Dr. Dencső Balázs – főigazgató, Európai Támogatásokat Auditáló Főigazgatóság (EUTAF)
  • Dr. Polgár Adrienn - elnök, Közbeszerzési Tanácsadók Országos Szövetsége
  • Támis Norbert – jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó és oktató, Target Consulting Tanácsadó Iroda ügyvezető

III. Tematika

2025. 12. 03. szerda

09:30 - 10.00 Regisztráció (reggeli sós-édes sütemény és kávészünet)

10:00 - 11:00 Dr. Kéri Zoltán – főosztályvezető, Közbeszerzési Felügyeletért Felelős Helyettes Államtitkárság, Közbeszerzési Szakmai Koordinációs Főosztály

Témakör: 2025. decemberi jogalkotási aktualitások - Kormány által elfogadott Kbt. tervezet, majd a társadalmi egyeztetéseket követő teljes körű háttér információk ismertetése

11:00 - 12:00 Dr. Paróczai BernadettDebrecen Megyei Jogú Város Önkormányzatának közbeszerzésekért felelős vezetője, állami közbeszerzési szaktanácsadó

Témakör: Az önkormányzati szektort érintő aktuális joggyakorlat különösen az építési beruházások tekintetében

12:00 - 13:30 svédasztalos ebédszünet

13:30 - 15:00 Dr. Előházi Zsófia – jogász-közgazdász, felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó

Témakör: A közbeszerzés tárgya szerinti szakértő szerepe és felelőssége - azaz lehet-e jó a közbeszerzés a szakértők megfelelő együttműködése nélkül


2025. 12. 04. csütörtök

09:30 - 10.00 Regisztráció (reggeli sós-édes sütemény és kávészünet)

10:00 - 12:00 beszélgetés első része

12:00 - 13:15 svédasztalos ebédszünet

13:15 - 14:00 beszélgetés második része

Főbb témakörök:

  • Vajon a Kolin-ügy mennyire befolyásolja az új irányelvek alkotását? Kizáró ok-e a kínai ajánlattevő vagy kínai termék?
  • Hogyan képzeljük el a mesterséges intelligencia alkalmazását a közbeszerzésben?
  • Érdemes-e a hatodik aránytalanul alacsony ár indokolást is kérni?
  • Szerződésmódosítás szerződésmódosítás után  - hol a határ?
  • Dinamikus Beszerzési Rendszer vagy Keretmegállapodás?

IV. Részvételi díj

  • Teljes ár:  83 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő / 2 nap

  • Kedvezményes ár: 75 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 2 nap (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2025. 11. 26 -ig történő befizetés esetén)

  • Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 70 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 2 nap

  •  Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás

A részvételi díj magában foglalja:

  • konferencia teljes előadás anyagát kizárólag nyomtatott formában

  • mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, édes-sós sütemény

  • mindkét nap az ebédszünetben: kávé, citromos szűrt víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek

 V. Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:

Szállodáról bővebben az alábbi linken olvashat: https://ensanahotels.com/hu/szallodak/thermal-margaret-island

Helyszín megközelítése autóval:

A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába

Parkolási rend:

A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 550.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége  a sorompónál történő fizetés esetén 600,- Ft/szgk/óra.  A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.

Helyszín megközelítése metróval,busszal:

A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.
Metróval:M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

 

VI. Online regisztrációs űrlap közvetlenül az oldal alján található vagy kattintson erre a linkre:

Online jelentkezési oldal

 

VII. Számlakiállító adatai:

Név:                        Enkonferenciam.hu Company – Garamvölgyi-Hutóczki Márta E.V.

Képviselő:              Garamvölgyi-Hutóczki Márta E.V.

Székhely:                4031 Debrecen, Tócópart u. 18.

Adószám:                67364824-2-29

Bankszámlaszám:   10702064-75200453-51100005

Nyilvántartási szám: 50123625

Felnőttképző nyilvántartási száma: B/2024/000283


Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható: ÁSZF

Esemény részletei

Esemény kezdete 2025-12-03 10:00
Esemény vége 2025-12-04 14:00
Image

Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken hétköznap 10:00 – 16:00 között

4031 Debrecen Tócópart u. 18.

+36 30 499 6639