2022. GDPR. – Hivatalos szakmai évnyitó a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, Fővárosi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság és további neves ügyvédek előadásában

2022. GDPR. – Hivatalos szakmai évnyitó a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, Fővárosi Közigazgatási és Munkaügyi Bíróság és további neves ügyvédek előadásában

Időpont:

2022. 02. 28 – 03. 01. hétfő - kedd 10.00 – 14.00 

Helyszín:

Ensana Thermál Hotel Margitsziget****

 

 

Ajánló

Az adatvedelmi.hu 2 napos országos évnyitó konferenciát szervez.
 
Két napos szakmai konferencia első napja a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elnöke nyitóelőadásával kezdődik, majd ezt követően továbbá gyakorló neves szakértők fejtik ki  a 2022-es év legaktuálisabb adatvédelmi témaköreit, annak gyakorlati oldalát, tipikus, jogeseteit, továbbá értékes válaszokat kívánnak adni a résztvevői kérdéseire.
 
 
Jelentkezzen és kezdjük meg 2022-es évet szakmai környezetben!

 
Előadók
  • Dr. Péterfalvi Attila  – elnök Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

  •  Dr. Kollár Gergő LL.M – európa-jogi szakjogász, adatvédelmi tanácsadó, PhD hallgató (PTE ÁJK Közigazgatási Jogi Tanszék, Informatikai és Kommunikációs Jogi Csoport)

  •  Dr. Sívó-Darás Orsolya – bíró, Fővárosi Törvényszék Munkaügyi Kollégium

  •  Dr. Kormány-Krivács Zita LL.M – adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, adatvédelmi tisztviselő, Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatal, Főjegyzői Iroda

  •  Dr. Csekő Katalin – adatvédelmi tisztviselő – Auchan Magyarország Kft. , főtitkár – Magyar Adatvédelmi Tudatosságért Társaság Egyesülete (MADAT)

  •  Dr. Csenterics András LL.M – ügyvéd, adatvédelmi, adatbiztonsági és infokommunikációs szakjogász, Réti, Várszegi és Társai Ügyvédi Iroda

 
Tematika

2022.02.28. hétfő

09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)

10:00 – 11:00 Dr. Péterfalvi Attila Nyitóelőadása – elnök Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

Témakör: 10 éves a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

 

11:00 – 12:00 Dr. Kollár Gergő LL.M

Témakör: az adatkezelési jogalapok megváltozott rendszerének, valamint a megfelelő jogalap kiválasztási folyamatának bemutatása

 – Jogalapválasztás a gyakorlatban

– Az adatkezelési jogalapok új rendszere

– A jogalapok jellemzői

– A jogalapok alkalmazhatósági kérdései

– A jogalapválasztás folyamata

 

12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet

 

13:00 – 14:00 Dr. Sívó-Darás Orsolya

Témakör: Munkajogi adatvédelem a vírushelyzet fényében és árnyékában

 – A munkáltató ellenőrzési joga és adatvédelmi kötelezettsége

– Általános szabályok és konkrét esetek

– Teszteltetés és oltakozás kötelezővé tétele, ellenőrzési lehetőségei

– Az eddigi munkaügyi bírósági tapasztalatok, döntések

 

——————————————————————————————————————–

2022.03.01. kedd

09:30-10.00 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)

10:00 – 11:00 Dr. Kormány – Krivács Zita LL.M

Témakör: Hogyan feleljünk meg 2022ben is az adatvédelemre vonatkozó szabályoknak – fókuszban az év eleji teendők, és a hatósági elvárások

– Melyek idén is a DPO legfontosabb feladatai?

– Hogyan készül az ellenőrzési terv?

– Mit tartalmaz az ellenőrzési jelentés?

– Kihívások a tudatosságnövelés területén

 

11:00 – 12:00 Dr. Csekő Katalin

Témakör: Adatvédelmi audit a gyakorlatban

– Mit, milyen gyakran és hogyan ellenőrizzünk?

– Kik az audit szereplői?

– Adatkezelési alapelvek értékelése az audit során

– Dokumentumok az elszámoltathatóság jegyében

– Az audit utóélete

 

12.00 – 13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet

 

13:00 – 14:00 Dr. Csenterics András LL.M

Témakör: Adatvédelmi incidensek adatkezelői nézőpontból – avagy mit tegyünk, mit ne tegyünk és mit tegyünk ha mégis megtettük?

– Esettanulmányok konkrét hatósági döntések és az Európai Adatvédelmi Testület újabb iránymutatásai alapján

– Gyakorlati szempontok a megfelelő incidenskezelési eljárásrend kialakításához

– Az incidenssel kapcsolatos kockázatelemzés elvégzése, bejelentési kötelezettségek

– Az incidensek és az adatfeldolgozói jogviszonyok összefüggései



 

Részvételi díj
  • Teljes ár:  68 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő /2 nap

  •  Kedvezményes ár:  60 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő /  2 nap (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2022.02. 24 -ig történő befizetés esetén)

  •  Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 55 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő  / 2 nap

 

Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.



A részvételi díj magában foglalja:
  • konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában

  • mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás: 09.30-10.00 kávé, tea, üdítő, ásványvíz, sós sütemény

  • mindkét nap az ebédszünetben: kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)

 

 

 

Prevenciós intézkedések

Nekünk az Önök és az Előadóink, Kollégáink egészsége a legfontosabb, így mi továbbra is a kötelező korlátozásokon kívül, az ajánlott prevenciós intézkedéseket is maximálisan előtérbe helyezzük:

Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a vírushelyzetre és annak megelőzésére tekintettel a rendezvényünket egy 369 m2-es teremben tartjuk, amely befogadóképessége 150 fő, de jelen helyzetben  a résztvevők számát 75 főben korlátozzuk , és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését.

 

Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:

Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites

Helyszín megközelítése autóval:

A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába

Parkolási rend:

A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 400.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége  a sorompónál történő fizetés esetén 525.-Ft/szgk/óra.  A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.

Helyszín megközelítése metróval,busszal:

A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.
Metróval:M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

 

COVID-19 intézkedési terv

Cégünk számára fontos a konferenciák résztvevőinek egészsége és biztonsága. Célunk, hogy vírusmentes környezetet biztosítsunk, melyeket a következő biztonsági  intézkedésekkel kívánunk biztosítani:

  • Rendezvényünk helyszínéül négy/ötcsillagos szállodát választunk, hogy fokozottan figyeljünk a higiéniára és a tisztaságra.
  • Cégünk és a szálloda elegendő számban és mennyiségben biztosítja vírusölő hatású (virucid) kézfertőtlenítő szereket a rendezvény teljes ideje alatt.
  • Cégünk igény esetén egyszer használatos maszkokat biztosít a résztvevők számára a konferencia teljes idején.
  • A maszk viselése a teremben az előadások ideje alatt NEM kötelező, továbbá a reggeli kávészünetben és az étteremben értelemszerűen az étkezés miatt nem kötelező.
  • Regisztráció előtt és a konferencia teljes időtartama alatt több alkalommal mindenkinek lehetséges és ajánlott a kézfertőtlenítő használata, melyet cégünk és a szálloda több ponton biztosít.
  • A rendezvényhelyszín fokozott figyelmet fordít a mosdók fertőtlenítésére.
  • A konferencia szüneteiben a rendezvényterem berendezési tárgyainak (székek, asztalok) fertőtlenítése biztosított.
  • A közösségi terek gyakran érintett felületeinek virucid fertőtlenítése folyamatos.
  • Rendezvényeinken csak teljesen egészséges személyek vehetnek részt.
  • Konferencia terem 396 m2, melynek teljes befogadóképessége 150 fő, de jelen helyzetben csak maximum 75 fő résztvevőt regisztrálunk, így biztosítva a biztonságos távolságot.
  • A konferencia ideje alatt automatikus szellőzőberendezés üzemel, a szünetekben pedig a konferenciatermet kiszellőztetik.
  • A szóbeli üdvözlési formák mellett a kézfogás mellőzése javasolt.

 

Kérünk minden résztvevőt a fenti irányelvek betartására, mely kötelező és egyben közös érdek. Köszönjük!

 

Amennyiben a kormányintézkedések hatására a rendezvény személyes megtartására nem lesz lehetőség, akkor konferenciánk online (élő adás, tv stúdióból) kerül megtartásra, melyet Ön élőben otthonából követhet, és kérdezhet, de természetesen a  jelentkező erről időben értesítést kap, és ez esetben eldöntheti, hogy megerősíti vagy visszavonja jelentkezését. Ez esetben a rendezvényre elutalt részvételi díjat 100%-ban 48 órán belül visszautaljuk.

Amennyiben a kormányintézkedések nem érintik a  konferencia megtartását, úgy abban az esetben, (alapeset)  konferenciát megelőző 3. munkanapig lesz lehetősége a lemondásra

 

Jelentkezési lap letöltése pdfben

Online regisztrációs űrlap közvetlenül a térkép alatt található vagy kattintson ide:

Online jelentkezési oldal

 

Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható: ÁSZF

Esemény részletei

Esemény kezdete 2022-02-28 10:00
Esemény vége 2022-03-01 14:00
Már nem fogadunk el a regisztrációt az eseményre