Elektronikus közbeszerzés specifikusan első kézből – Ajánlatkérői és ajánlattevői tematikus nap gyakorlati szakértők, valamint a rendszerüzemeltető, NEKSZT Kft. előadásában

Elektronikus közbeszerzés specifikusan első kézből – Ajánlatkérői és ajánlattevői tematikus nap gyakorlati szakértők, valamint a rendszerüzemeltető, NEKSZT Kft. előadásában
 

Időpont

2018. 12. 11-12. kedd 10.00 - 16.30 és szerda 10.00 - 15.30

Helyszín, megközelítés, parkolás

Danubius Hotel Aréna****1148 Budapest, Ifjúság útja 1-3.

Térkép, közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:

https://www.danubiushotels.com/hu/szallodak-budapest/danubius-hotel-arena/terkep-es-kozlekedes

Helyszín megközelítése autóval: Hungária körút, Kerepesi út, Stefánia út, Dózsa György út felől.

Parkolási rend: A szálloda mellett található Papp László Aréna parkolóházban:

  • P+R területen hétfő-péntek: (05:00-19:00) 350 Ft/nap
  • Nem P+R területen:  250,-Ft/óra, de max. 2.000 Ft/nap

Helyszín megközelítése metróval, busszal: M2-es metró,1-es villamos, 77-es és 75-ös trolibusz, 130-as és 95-ös autóbusz – Puskás Ferenc Stadion megállóig

Előadók

  • Dr. Csányi István - Emberi Erőforrások Minisztériuma portfóliókezelési, vagyonkezelési és közbeszerzési ügyekért felelős helyettes államtitkár, Nemzeti Elektronikus Közbeszerzési Szolgáltató és Tanácsadó Kft. (NEKSZT Kft.), ügyvezető
  • Dr. Hubai Ágnesfelelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó, Hubai Ügyvédi Iroda, Közbeszerzési Tanácsadók Országos Szövetsége (KÖSZ), Elnök
  • Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella - közbeszerzési és európai jogi szakjogász, ügyvéd
  • Dr. Polgár Adrienn - felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó, Tender-Co Kft., Közbeszerzési Tanácsadók Országos Szövetsége (KÖSZ), Elnökhelyettes
  • Dr. Poroszkai-German Gabriella - MultiContact Consulting Kft., Közbeszerzési Igazgató
  • Tótka Tamás Nemzeti Elektronikus Közbeszerzési Szolgáltató és Tanácsadó Kft. (NEKSZT Kft.), Operatív szakmai vezető

Ajánló

Enkonferenciam.hu országos 2 napos szakmai közbeszerzési konferenciát szervez.

Fő irányelv hogy a 2 napban az előadások mind elméleti, mind gyakorlati síkon bemutassák az EKR hatályos jogi környezetét, ajánlatkérői, ajánlattevői szemszögből, s ezt követően a bemutató etapban 3 illetve 4 órában kerül sor a rendszer gyakorlati részletes ismertetésére, specifikusan, eseteket levezetve, első napon ajánlattevői, második napon ajánlatkérői oldalról.

A gyakorlati bemutatás interaktív módon 2 kivetítő segítségével fog történni a NEKSZT 3 segítő kollégája személyében, hogy párhuzamosan mindkét oldalról (ajánlatkérő, ajánlattevő) láthatóak legyenek az ok, okozati összefüggések.

Előadóink a téma szaktekintélyei, akik első kézből adják át Önöknek az EKR rendszer elméleti jogi tudnivalóit, fókuszálva a gyakorlati megközelítésre és annak bemutatására.

Célunk a közbeszerzés témakörében:

  • kiemelkedő előadói körrel megtartott,
  • egyedi tematika révén összeállított,
  • magas színvonalú tudás átadása.

Közbeszerzési témánkkal csupán negyedévente egyszer találkozhat, de amit ígérhetünk:

  • mindig új információval szolgálunk
  • előadóinkat magas szakmai tudás jellemzi
  • tematikánk egyedileg összeállított
  • a gyakorlatra fókuszálunk

Várjuk mihamarabbi jelentkezését, mert a minőségi oktatás megtartásához és az interaktivitás hatékonysága érdekében a résztvevők számát korlátozzuk, és sajnos nem áll módunkban a regisztráció lezárását követően további jelentkezéseket befogadnunk, köszönjük szíves megértését.

Tematika

2018.12.11. kedd

09.30 – 10.00 Regisztráció

10.00 – 11.00 Dr. Csányi István – NEKSZT Kft., ügyvezető 10.00-10.45 előadás, majd 10.45-11.00 Kérdések és válaszok (60 p)

 Nyitó előadás - a  hatályos kbt-ről, jövőbeni felelhető változásokról, az Ekr rendszer jelenéről, jövőjéről.

  • Történeti visszatekintés,
  • Irányelvi kötelezettség,
  • EKR elvi felépítése, biztonság, jogosultság, működés.

11:00 – 12.00 Dr. Hubai Ágnes 11.00-11.45 előadás 11.45-12.00 Kérdések és válaszok (60 p)

Előadás specifikusan az AT oldaláról:

  • Jogosultsági kérdések.
  • Kapacitást nyújtó szervezet és alvállalkozó igénybevételére vonatkozó EKR szabályok.
  • A közös ajánlattétel nehézségei.
  • Mire figyeljünk az ajánlattétel során?
  • Felolvasólap és ESPD kitöltése, feltöltendő dokumentumok, számítási hiba.

12.00 - 12.30 ebédszünet

12.30 – 13.30 Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella 12.30-13.15 előadás, majd 13.15-13.30 Kérdések és válaszok (60 p)

Előadás : döntőbizottsági esetjog - Elektronikus közbeszerzésen innen és túl

Az előadás keretében az elektronikus közbeszerzési rendszer alkalmazását érintő jogeseteken túl az elmúlt időszak legérdekesebb határozatai kerülnek terítékre; különösen az alábbi témakörökre fókuszálva:

  • Az alkalmassági feltételek meghatározásának kérdései

  • A bírálati folyamat aktualitásai, a hiánypótlás, a felvilágosítás-kérés és a számítási hiba-javítás aktuális kérdései

  •  A nemzeti eljárásrend szerinti eljárások - az összefoglaló tájékoztatással induló és az "5 ajánlattevős" eljárás - buktatói

  •  A nemzeti eljárásrendben fenntartott beszerzések kiírása

13.30-14.15 Dr. Poroszkai-German Gabriella és Tótka Tamás (2 ó 45 perc) 

Előadás: AT oldal 1. rész

Ajánlattevők:

  • Az EKR regisztráció nélkül elérhető felületeinek bemutatása
  • Regisztráció az EKR-ben, a gazdasági szereplők számára elérhető jogosultság szintek
  • Az EKR felépítésének, felületeinek és eljárási cselekményeinek a bemutatása
  • Gazdasági szereplők együttműködésének formái és azok kezelése az EKR-ben
  • A Gazdasági szereplők rögzítésének jelentősége és funkcionális következményei az EKR-ben
  • Hirdetménnyel és hirdetmény nélkül induló eljárások összehasonlítása EKR szempontjából

14.15-14.30. Kávészünet

14.30-16.30 Dr. Poroszkai-German Gabriella és Tótka Tamás

Előadás: AT oldal 2. rész

  • Több ajánlati résszel induló eljárás bemutatása
  • Ajánlattétel, hiánypótlás és számítási hiba javításának specialitásai az EKR-ben funkcionálisan bemutatva
  • Milyen eljárási cselekmények érkezhetnek Ajánlatkérőtől és milyen eljárási cselekményeket kell a Gazdasági szereplőknek használniuk
  • Érvénytelenség és az érvénytelenség visszavonása, összegezés és  a visszalépés bírálati szakaszba eljárási cselekmények bemutatása, EKR szempontú speciális funkciók a jogintézmények kezelésére
  • Kérdések-válaszok az előadás alatt folyamatosan

 


2018.12.12. szerda

09.30 – 10.00 Regisztráció

10:00 – 11.00 Dr. Polgár Adrienn 10.00-10.45 előadás 10.45-11.00 Kérdések és válaszok (60 p)

Előadás specifikusan az AK oldaláról

Az Ajánlatkérőket érintő jogi környezet és az elméleti tudnivalók :

  • az EKR alkalmazási köre
  • az Ajánlatkérők EKR-rel kapcsolatos általános kötelezettségei 
  • Ajánlatkérői jogosultságok
  • az egyes eljárási cselekményekkel kapcsolatos speciális szabályok, különös tekintettel a közzététellel, a számítási hiba javításával és az ajánlattételi/részvételi határidők meghatározásával kapcsolatos részletszabályok
  • tippek a közbeszerzési dokumentumok EKR-rel összefüggő előírásaihoz (mit/mit ne írjunk elő az ajánlattevők részére?)
  • tippek az eljárási cselekmények dokumentálásához (az eljárások ellenőrzéséhez milyen EKR export file-okat és milyen képernyőképeket bocsássunk rendelkezésre?)

11.00-12.30 Dr. Poroszkai-German Gabriella és Tótka Tamás (4 ó)

Előadás: AK oldal 1. rész

Ajánlatkérők:

  • Az EKR regisztráció nélkül elérhető felületeinek bemutatása
  • Regisztráció az EKR-ben, az ajánlatkérők és a lebonyolítók számára elérhető jogosultság szintek
  • Az EKR felépítésének, felületeinek és eljárási cselekményeinek a bemutatása
  • Új eljárás létrehozásának funkcionális következményei az EKR-ben
  • Az Alapadatok rögzítésének jelentősége és funkcionális következményei az EKR-ben
  • Közbeszerzési eljárás előkészítésének specialitásai az EKR-ben
  • Dokumentumok publikálásának működése
  • Hirdetménnyel és hirdetmény nélkül induló eljárások összehasonlítása EKR szempontjából
  • Több ajánlati résszel induló eljárás bemutatása

12.30 - 13.00 ebédszünet

13.00-15.30 dr. Poroszkai-German Gabriella és Tótka Tamás

előadás: AK oldal 2. rész

  • Mire kell figyelni a felhívás és közbeszerzési dokumentumok módosítása során
  • Milyen eljárási cselekmények érkezhetnek a Gazdasági szereplőktől és milyen eljárási cselekményeket kell Ajánlatkérőknek használniuk
  • Az ún. nem kommunikációs eljárási cselekmények bemutatása, alkalmazásuk szabályai
  • Érvénytelenség és az érvénytelenség visszavonása, összegezés és  a visszalépés bírálati szakaszba eljárási cselekmények bemutatása, EKR szempontú speciális funkciók a jogintézmények kezelésére
  • Kérdések-válaszok az előadás alatt folyamatosan

 

Részvételi díj

Teljes ár:  70 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő / 2 nap

Kedvezményes ár: 65 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő / 2 nap (2018.12.04-ig történő jelentkezés és  befizetés esetén)

Csoportos ár: egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 60 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő / 2 nap

Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás. Ez fentiek értelmében teljes ár (1-2 fő), illetve csoportos ár (3 vagy afeletti fő) esetében vehető igénybe.

vagy

csak 1 azaz (első vagy második) napra történő jelentkezés esetén a részvételi díj nettó 45 000 + 27 % áfa / résztvevő / 1 nap. Ez esetben ez egyéb megjegyzés  mezőbe írja be a 2018.12.11 vagy 2018.11.12-i dátumot.

 

A részvételi díj magába foglalja:

  •  konferencia előadás anyagát nyomtatott illetve elektronikus formában
  •  regisztráció ideje alatt: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, limonádé, édes – sós meleg töltött aprósütemény
  • ebédszünetben: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, limonádé és szendvics bagett, salátabár, szeletelt gyümölcs

Jelentkezési lap letöltése pdfben

Online regisztrációs űrlap az előadók fényképe alatt található vagy kattintson ide:

Online jelentkezés

Esemény részletei

Esemény kezdete 2018-12-11 10:00
Esemény vége 2018-12-12 15:30
Helyszín
Danubius Hotel Aréna****
Budapest, Ifjúság útja 1-3.
Danubius Hotel Aréna****
Már nem fogadunk el a regisztrációt az eseményre