2023. KBT. ÉVNYITÓ SZAKMAI KONFERENCIA - fókuszban az ajánlattevőket és ajánlatkérőket érintő Kbt. és a kapcsolódó jogszabályok alkalmazásának gyakorlati kérdései, buktatói

2023. KBT. ÉVNYITÓ SZAKMAI KONFERENCIA - fókuszban az ajánlattevőket és ajánlatkérőket érintő Kbt. és a kapcsolódó jogszabályok alkalmazásának gyakorlati kérdései, buktatói

 Időpont:

2023. 02. 01 – 02. szerda-csütörtök 10.30 – 14.30

Helyszín:

Ensana Thermál Hotel Margitsziget****

 

Ajánló

Az enkonferenciam.hu 2 napos évnyitó országos szakmai konferenciát szervez. Az előadás a mindennapi jogalkalmazáshoz igyekszik gyakorlati tanácsokat, kapaszkodókat adni, bemutatva azok ajánlatkérői és ajánlattevői aspektusait is. Az előadás a joggyakorlatot helyezi a középpontba, konkrét példák, esettanulmányok bemutaásával. Olyan, gyakorlat-centrikus kérdések kerülnek napirendre, amelyek a tapasztalatok alapján széles körben érintik a jogalkalmazókat vagy amelyek értelmezési problémát jelentenek a mindennapokban.
 
Továbbá a második napon is a Kbt. és a kapcsolódó jogszabályok alkalmazásának gyakorlati kérdéseire koncentrálunk. Terítékre kerülnek a Kbt-módosítások és az azok kapcsán felmerülő gyakorlati jogalkalmazási kérdések, illetve azok a lényeges kérdéskörök, amelyek a 2022. évi döntőbizottsági határozatok alapján a leggyakrabban vezettek jogorvoslathoz.
 
Célunk, hogy segítséget nyújtsunk a közbeszerzési gyakorló szakembereknek a tipikusan felmerülő buktatók elkerülésében.
 
 
Előadók
  • Támis Norbert – jogi szakokleveles felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó és oktató, Target Consulting Tanácsadó Iroda ügyvezető)

  • Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella – közbeszerzési szakértő, közbeszerzési és európai jogi szakjogász, rovatvezető, a WK Közbeszerzési Jog (KJO) közbeszerzési szakfolyóiratának szerkesztőbizottsági tagja

 
Tematika

2023.02.01. szerda

10:00-10.30 Regisztráció (reggeli sós-édes sütemény és kávészünet)

10.30-12.00 Támis Norbert előadás 1. része

12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet

13:00-14:30 Támis Norbert előadás 2. része

Témakör: Közbeszerzés 2022/2023 – ahogy a gyakorlatban láttuk/látjuk (ajánlatkérői és ajánlattevői oldalról egyaránt)

Az előadás a mindennapi jogalkalmazáshoz igyekszik gyakorlati tanácsokat, kapaszkodókat adni az alábbi témákban, bemutatva azok ajánlatkérői és ajánlattevői aspektusait is. Az előadás a joggyakorlatot helyezi a középpontba, konkrét példák, esettanulmányok bemutatásával. Olyan, gyakorlat-centrikus kérdések kerülnek napirendre, amelyek a tapasztalatok alapján széles körben érintik a jogalkalmazókat vagy amelyek értelmezési problémát jelentenek a mindennapokban.

  • Az alvállalkozók bevonásával kapcsolatos Kbt. módosítások és kapcsolódó gyakorlati kérdések
  • A Dinamikus Beszerzési Rendszer alkalmazásának egyes gyakori kérdései, avagy nyitás az újdonságok felé
  • A jogalkalmazás főbb irányai az elmúlt időszakban (útmutatók, állásfoglalások, határozatok érdekesebb megállapításai)  
  • Szerződésmódosítási gyakorlati kérdések napjainkban 
  • Egyéb “kis színesek” – igény szerint és ahogy az idő engedi…

———————————————————————————————————————————–

2023.02.02. csütörtök

10:00-10.30 Regisztráció (reggeli sós sütemény és kávészünet)

10.30-12.00 Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella előadás 1. része

12.00-13:00 svédasztalos ebéd és kávészünet

13:00-14:30 Dr. Nagy-Fribiczer Gabriella előadás 2. része

Témakör: A Kbt-módosítások, valamint egyes kiemelkedő jelentőségű közbeszerzési előírások gyakorlati alkalmazása

A konferencia első napjához hasonlóan a második napon is a Kbt. és a kapcsolódó jogszabályok alkalmazásának gyakorlati kérdéseire koncentrálunk. Terítékre kerülnek az első napon nem tárgyalt Kbt-módosítások és az azok kapcsán felmerülő gyakorlati jogalkalmazási kérdések, illetve azok a lényeges kérdéskörök, amelyek a 2022. évi döntőbizottsági határozatok alapján a leggyakrabban vezettek jogorvoslathoz. Célunk, hogy segítséget nyújtsunk a közbeszerzési gyakorló szakembereknek a tipikusan felmerülő buktatók elkerülésében.
.
  • összeférhetetlenség a módosítás után és a szabályozás változtatásának indokai
  • iratbetekintés és üzleti titokká minősítés – szabályozás és joggyakorlat
  • hiánypótlás és felvilágosításkérés, a kapacitást nyújtó szervezetek és személyek cseréje, kapacitást nyújtó szervezetre támaszkodás – módosítások és joggyakorlat
  • az orosz-ukrán háború miatti szankciós nyilatkozat alkalmazásának kérdései a gyakorlatban
  • az aránytalanul alacsony ár vizsgálata – jó és rossz irányok a Közbeszerzési Döntőbizottság gyakorlata alapján
  • az eljárást lezáró döntés módosítása és az előzetes vitarendezés
  • a közbeszerzési szerződések teljesítésének egyes kiemelt kérdései


 Részvételi díj

  • Teljes ár:  69 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő /2 nap

  •  Kedvezményes ár: 65 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő /  2 nap (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2023. 01. 25 -ig történő befizetés esetén)

  •  Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 60 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő  / 2 nap


Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.



A részvételi díj magában foglalja:
  • konferencia előadás anyagát kizárólag nyomtatott formában

  • mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, édes-sós sütemény

  • mindkét nap az ebédszünetben: kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)

 

 

Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:

Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites

Helyszín megközelítése autóval:

A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába

Parkolási rend:

A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 440.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége  a sorompónál történő fizetés esetén 600.-Ft/szgk/óra.  A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.

Helyszín megközelítése metróval,busszal:

A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.
Metróval:M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

 

Online regisztrációs űrlap közvetlenül az oldal alján található vagy kattintson erre a linkre:

Online jelentkezési oldal

 

Számlakiállító adatai:

Név:                          Garamvölgyi Péter E.V.

Képviseli:                  Garamvölgyi Péter – felnőttképzési vezető

Székhely:                  4031 Debrecen, Tócópart u. 18.

Adószám:                  57235260-2-29

Nyilvántartási szám: 55843469

Bankszámlaszám:    10702064-73809881-51100005

Felnőttképző nyilvántartási száma: B/2021/001964


 

Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható: ÁSZF

Esemény részletei

Esemény kezdete 2023-02-01 10:30
Esemény vége 2023-02-02 14:30
Már nem fogadunk el a regisztrációt az eseményre