2023. év őszi Kbt. törvénymódosítások, e-forms, jogértelmezés, jogesetek és az EKR rendszer gyakorlati útmutatói - Miniszterelnökség, Új világ NKft, Integritás Hatóság és további neves szakértők előadásában

2023. év őszi Kbt. törvénymódosítások, e-forms, jogértelmezés, jogesetek és az EKR rendszer gyakorlati útmutatói - Miniszterelnökség, Új világ NKft, Integritás Hatóság és további neves szakértők előadásában

Időpont: 2023. 11. 14 – 15. kedd-szerda 10.00 – 14:30

 

Helyszín: Ensana Thermál Hotel Margitsziget****

 

Ajánló

Az enkonferenciam.hu 2 napos országos szakmai konferenciát szervez. A konferencia célja, az aktuális gyakolati útmutatások mellett górcső alá vegye a 2023.10.25-i változások legmeghatározóbb pontjait, jövőre néző iránymutatásait.
 

„Az Európai Bizottság 2019. szeptember 23. napján elfogadta új uniós hirdetményminta rendeletét [A Bizottság (EU) 2019/1780 Végrehajtási Rendelete (2019. szeptember 23.) a közbeszerzési hirdetmények közzétételére használandó hirdetményminták („e-hirdetmények") létrehozásáról és az (EU) 2015/1986 végrehajtási rendelet hatályon kívül helyezéséről, továbbiakban: eForms rendelet], valamint 2022. november 24. napján fogadta el az eForms rendelet módosítását [A Bizottság (EU) 2022/2303 Végrehajtási Rendelete (2022. november 24.) a közbeszerzési hirdetmények közzétételére használandó hirdetményminták létrehozásáról szóló (EU) 2019/1780 végrehajtási rendelet módosításáról].

Az elektronikus hirdetményminták létrehozásáról és bevezetéséről szóló joganyag megszületésével az Európai Unió amellett foglalt állást, hogy a hirdetmények létrehozása és feladása egy teljesen elektronikus folyamat részeként, tagállami szinten egységesen, meghatározott minimumkövetelmények betartásával és egységesített adatformátumban történjen.

 

Az eForms rendelet értelmében a rendelet által meghatározott hirdetményeket legkésőbb 2023. október 25-től kell alkalmazni. Alkalmazásuk ettől az időponttól kezdődően kötelező, a jelenleg alkalmazott hirdetményeket az Európai Unió Hivatalos Lapja (TED) ettől az időponttól kezdődően nem fogadja be."

 
 

Előadók

- Dr. Várhomoki - Molnár Márta  főosztályvezető, Közbeszerzési Szabályozási Főosztály, Miniszterelnökség

- Dr. Zámbó Ákos Bertalan  főosztályvezető, Közbeszerzési Monitoring Főosztály, Miniszterelnökség

- Török Ádám – oktató, Új Világ NKft.

- Czérna Gábor – oktató, Új Világ NKft.

- Dr. Nagy - Fribiczer Gabriella vezető közbeszerzési szakértő, Integritás Hatóság

- Dr. Előházi Zsófia  jogász-közgazdász, felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó

- Dr. Tátrai Tünde – közbeszerzési szakértő, egyetemi tanár, Budapest Corvinus Egyetem, Európai Bizottság szakértője

 

Tematika

2023.11.14.

09:30 - 10.00 Regisztráció (reggeli sós-édes sütemény és kávészünet)

10:00-11:00 Dr. Várhomoki-Molnár Márta

Témakör: Aktualitások a közbeszerzési szabályozásban és joggyakorlatban

  • Az előadás összefoglalja a közbeszerzések szabályozása körében új uniós és hazai fejleményeket,
  • röviden előrevetíti a várható változásokat,
  • valamint a joggyakorlatból kiválasztott olyan újabb jogeseteket mutat be, amelyek érdekes jogkérdéseket vetnek fel.

11.00-12:00 Dr. Zámbó Ákos Bertalan

Témakör: Az eForms rendelet újdonságai, háttere és a magyarországi bevezetés

  • Az eForms rendelet jogi-szakpolitikai háttere
  • A rendelet szerinti hirdetmények magyarországi bevezetése
  • A kapcsolódó EKR fejlesztések főbb irányai

 

12:00-13:00 svédasztalos ebédszünet

 

13:00-13:45 Török Ádám

Témakör: Az eForms a gyakorlatban - üzemeltetői tapasztalatok és EKR-t érintő változások

  • Az eForms bevezetése üzemeltetői szemszögből
  • Működésbeli változások az EKR-ben az eForms bevezetését követően

13:45-14:30 Czérna Gábor

Témakör: FAIR Közbeszerzés modul működése a fejlesztések és az eForms tükrében

  • FAIR Közbeszerzés modul és az Elektronikus Közbeszerzési Rendszer közötti adatkapcsolat
  • A modul általános működése, funkciója
  • A modul kapcsolata a FAIR pályázatkezelő alrendszerekkel
  • A FAIR Közbeszerzés modul legújabb és jövőbeni fejlesztéseinek áttekintése

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2023.11.15.

09:30 - 10.00 Regisztráció (reggeli sós-édes sütemény és kávészünet)

10:00-11:00 Dr. Nagy - Fribiczer Gabriella

Témakör: Integritás-kockázatok és ajánlások az Integritás Hatóság jelentèseiben

  • közbeszerzési vonatkozású integritás-kockázatok
  • közbeszerzèsi ajánlások
  • európai uniós vonatkozású közbeszerzések megvalósításának buktatói
  • az Integritás Hatóság Eufetv.-ben rögzített feladatai

11:00-12:00 Dr. Előházi Zsófia

Témakör: Keretmegállapodás, DBR vagy keretszerződés - melyik a legjobb választás?

  • rendszeresen visszatérő beszerzések meghatározása és jellemzői
  • keretmegállapodásos eljárások alkalmazásának előnyei, hátrányai
  • DBR alkalmazásának előnyei, hátrányai
  • "sima" keretszerződés alkalmazásának előnyei, hátrányai
  • egyajánlatos közbeszerzésekre vonatkozó előírások kihatásai
  • interaktív kérdezz - felelek blokk

 

12:00-13:00 svédasztalos ebédszünet

 

13:00-14:30 Dr. Tátrai Tünde

Témakör: Elektronikus közbeszerzés 

  • elektronikus kommunikáció
  • EKR gyakorlati kérdések
  • elektronikus árlejtés
  • elektronikus katalógus
  • saját portál
  • adatközzététel, adathozzáférés


 Részvételi díj

  • Teljes ár:  76 000 Ft + 27 % áfa / résztvevő /2 nap

  •  Kedvezményes ár: 68 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő /  2 nap (egy héttel korábbi  jelentkezés és  2023. 11. 09 -ig történő befizetés esetén)

  •  Egy intézménytől/cégtől legalább 3 fő jelentkező esetén 65 000 Ft + 27 % áfa /résztvevő  / 2 nap


Állami/közintézmény esetén kérhető végszámla alapján történő utalás.



A részvételi díj magában foglalja:
  • konferencia teljes előadás anyagát kizárólag nyomtatott formában

  • mindkét nap a regisztráció ideje alatt reggeli ellátás: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, édes-sós sütemény

  • mindkét nap az ebédszünetben: kávé, limonádé, víz, svédasztalos ebéd (előételek levesek, főételek, köretek, saláták, desszertek)

 

 

Közlekedés, megközelíthetőség, útvonaltervezés:

Útvonaltervezéshez kattintson ide: https://www.ensanahotels.com/grand-margaret-island/hu/a-szalloda/megkozelites

Helyszín megközelítése autóval:

A Margitszigetre autóval csak az Árpád híd irányából lehet lehajtani mind Buda felől, mind Pest irányából. A lehajtót követően balra kell kanyarodni (járdasziget megkerülésével a kötelező haladási irány szerint), így a beléptető kapuhoz/sorompóhoz történik az érkezés.
A sorompónál található parkoló őrház, mely oldalán van elhelyezve a jegykiadó automata,ahol a gomb megnyomásával ad ki jegyet a rendszer.A sorompón való belépéskor kérem a hotel gombot nyomja meg. A sorompó felnyílását követően érkezés a parkolóba. A parkolójegyet kérjük hozzák be magukkal a szállodába

Parkolási rend:

A szálloda a konferencia résztvevőinek kedvezményes parkolási díjat biztosít. Szálloda recepcióján történő fizetés 440.-Ft/szgk/óra. Ehhez kérjük a sorompónál való behajtáskor a HOTEL gombot nyomja meg, mert csak ez esetben tudják érvényesíteni a kedvezményt. Amennyiben Ön nem a Hotel, hanem Margitsziget gombot nyomja meg a parkolás költsége  a sorompónál történő fizetés esetén 600.-Ft/szgk/óra.  A parkolási költség a konferencia végén egy összegben fizetendő, parkolási költségről cége/intézménye részére költség számla kérhető.

Helyszín megközelítése metróval,busszal:

A Margitsziget a 26-os autóbusszal közelíthető meg.Végállomásai: Árpád híd pesti hídfő vagy a Nyugati pályaudvar. Megálló neve: Szállodák. A buszok megállója a Nagyrét elején van,a rendezvény helyszíne a balra eső 9 emeletes épület.
Metróval:M3-as metróval az Árpád híd pesti hídfői, majd a 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.M3-as metróval Nyugati pályaudvar megállóig, majd 26-os autóbusz Szállodák megállónál kell leszállni.

 

Online regisztrációs űrlap közvetlenül az oldal alján található vagy kattintson erre a linkre:

Online jelentkezési oldal

 

Számlakiállító adatai:

Név:                          Garamvölgyi Péter E.V.

Képviseli:                  Garamvölgyi Péter – felnőttképzési vezető

Székhely:                  4031 Debrecen, Tócópart u. 18.

Adószám:                  57235260-2-29

Nyilvántartási szám: 55843469

Bankszámlaszám:    10702064-73809881-51100005

Felnőttképző nyilvántartási száma: B/2021/001964


 

Egyéb információk, számlázás, személycsere, lemondási feltételek bővebben itt olvasható: ÁSZF

Esemény részletei

Esemény kezdete 2023-11-14 10:00
Esemény vége 2023-11-15 14:30
Már nem fogadunk el a regisztrációt az eseményre